Sayfalar

21 Haziran 2012 Perşembe

Başbakan, Dinler Arası Diyalog ve Ülkücüler

Başbakan geçenlerde yine çok büyük bir gafa imza atmış ve "Ülkücüler Fatiha'yı bilmezler" demiş. Kendisine verilecek çok güzel cevaplar var elbet ama biz kendisine bazı şeyleri hatırlatalım. Belki utanır söylediğinden yaptıklarından da bi özür diler.

Müslümanlık, sadece Fatiha'yı bilmekle olmaz aslında, Bakara'yı bileceksin, Yasin'i bileceksin Kur'an ' ın tamamını bileceksin ki öyle Müslüman olasın. Yarısı kabul edilip yarısı inkar edilmez, kısmen müslüman olunmaz bizim oralarda. Ya tam olacaksın ya hiç olmayacaksın...

"Şüphesiz Allah katında tek din İslâm'dır". (Âl-i İmran Sûresi 19. ayet)

İşte böyle buyuruyor yüce yaratıcı. Oysa AKP hükümeti, iktidara gelir gelmez başladığı Dinler arası diyalog saçmalığı sebebiyle bu ayetin cuma hutbelerinden çıkartılmasını sağlamıştır.

Bununla da kalmıyordu ki Başbakanın yaptıkları ve yapacakları. Bu ayeti inkarına 12 Temmuz 2002 tarihinde Trabzon'un Of ilçesinde devam ediyordu. "Türkiye'de 30'a yakın etnik kökene ve 4 hak dine mensup herkesi kucaklıyoruz  ve seviyoruz". Bu söylemini 3.Din Şurasında da tekrarlamıştır. Oysa Kur'an'da her şey açıktır. "Bugün dininizi, sizin için kemale erdirdim, size verdiğim nimetimi tamamladım ve size, din olarak yanlızca İslâm'ı seçtim" (Maide, 3).

Bu kadar mıydı AKP hükumetinin yaptıkları ya da yapacakları? Mevlit kandilinde Avcılarda pankart açan "Fatiha bilmez Ülkücüler", "Biz seni görmeden sevdik ya Resulallah" diyordu.


 Oysa, AKP'nin Bakırköy İlçe Teşkilatı paskalya bayramında boş boş duran Ülkücülere inat pankart açacak ve "Tüm Hristiyan aleminin Paskalya Bayramını Kutlarız" yazacaktı.





Papa 16.Benedict, Hristiyanların ruhani lideri. "Muhammed kılıçla din yaymaktan başka ne yaptı" dedi ve başbakan esti gürledi. "Kesinlikle muhatabım değildir, görüşmeyeceğim". Ama uçağın merdivenlerinde karşılayan da bizatihi kendisiydi.
Maide suresi açıklamaya devam ediyordu,  "Ey iman edenler. Yahudileri ve Hristiyanları birbirinize dost edinmeyin. Onlar yalnız birbirinin dostudur.Sizden kim onları dost edinirse, şüphesiz o da onlardandır. Şüphesiz Allah zalimleri doğru yola iletmez" (Maide,51)

Ama başbakan Fatiha'yı çok iyi biliyordu o yüzden İtalya başbakanı Berlusconi için, "Kadim dostum Silvio" demekten geri durmuyordu.

Hocasının izinden gittiği belliydi aslında. Dinler arası diyalog, ılımlı İslâm gibi tabirleri dünya literatürüne sokan zat-ı muhterem, Fetullah Gülen Hoca Efendi (!), de Hristiyanların ruhani lideri ile el ele pozler vermekten kaçınmamıştı.
Yıllar sonra da verdiği vaazlarında," "La İlahe İllallah" demesi yeterlidir. "Muhammedin Resullallah" demese de ona merhamet ediniz" demiş adeta tüm inançlara açık kapı bırakmıştır.




Daha önce her konuda Ülkücülerden destek almak için güller saçan başbakan, her seferinde büyük bir tokatla karşılaştığı ve TERÖRLE MÜZAKEREDE yine karşısında bulacağı Ülkücüleri karalama kampanyasına girmiştir. Yakındır MHP'ye yapılacak operasyonlar. Emir okyanus ötesinden çünkü..

Ömer Ozan ALTINBAŞ

5 yorum:

  1. katılıyorum fetullah gülenin yaptığı dinler arası diyolog masonların illüminatinin oyunudur.3 dinin birleşmesini istiyorlar.halbuki islam dini egemen olduktan sonra diğer kitaplar ve dinler geçerliliğini yitirmiştir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer kitapların geçerliliğini yitirdiğine deliliniz varmıdır,,, Oysa kuran diğer kitapları doğrulamak için devam olarak tarif eder ayetler,, Diğer kitapların geçerliliği kalmadı diye , ne bir ayet,,nede bir hadis vardır,,

      Sil
  2. beğendim.... devamını bekliyorum canım.

    YanıtlaSil
  3. iki tarafıda sevmem ama ülkücülüğü dahada sevmem, ben ülkücülüğü yurt köşelerinde kendilerini kanıtlamaya calışan kat kat dolaşıp kürtçe konusan var mı diye koloçan eden, takım elbiseyle elinde tespih ve sigarası ile birilerine kendilerine ıspat etmeye çlışaan aslında hiç bişi olmayan bireyler olarak gördum. Yurta duvarları dolaplarıda felan kırarlardı. ha ne alakası var diyeceksin onlar kendilerine ülkücüm derslerde ondan bazen yeminler felan ederlerddi kime ediyorlarsa. bu sadece 1000 m2 bir alanda gördüklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında kendin bu düşüncenin ne kadar yanlış olduğunu biliyorsun.. Böyle bir genellemeyi en iyi anlayacak ve yapmayacak olan kişisin. Hani diyorsun ya, onlar kendilerine ülkücüyüm diyorlar diye, bende diyorum sana dağdaki pkklı da ben kürdüm ben kürdün hakkını korumak için savaşıyorum diye... Şimdi her kürde pkklı gibi mi davranalım?? senin yaptığın gibi her kürdü kötü örneklere mi benzetelim yani ?? Kötüden hiç bir zaman örnek olmaz.. Bir eğitim bilimi dersi almış kişi olarak söylüyorum bunu... Yemin etmek ise bir ruha niyettir... Bir inançtır. Bunu sorgulama hakkını sahip değilsin sanırım ?

      Sil